• Skip to primary navigation
  • Skip to content

Starcitizen

Greek Starcitizen fansite

  • Developer post tracker
  • Around The Verse
  • Design posts
You are here: Home / Design posts / Civilian Passenger Transport

Civilian Passenger Transport

21/01/2018 by turbo 1 Comment

“Most people focus on where they want to be. We’re the ones that obsess about getting you there.”

Το Civilian Passenger Transport στο Star Citizen είναι ένας από τους πιο μοναδικούς επαγγελματικούς ρόλους που μπορεί να αναλάβει ένας παίκτης. Όπως με την εξόρυξη, την ανακάλυψη, την επισκευή, τη διάσωση και την επιστημονική έρευνα, το επίκεντρο δεν είναι η μάχη. Αντ ‘αυτού, η μεταφορά επιβατών πρόκειται να ανταγωνιστεί με άλλους παίκτες και χαρακτήρες με πολύ πιο λεπτούς και ποικίλους τρόπους το δικαίωμα παροχής μιας κρίσιμης και απαραίτητης υπηρεσίας υποστήριξης για την ορθή λειτουργία ολόκληρου του γαλαξιακού οικοσυστήματος. Ενώ άλλες προσπάθειες απαιτούν την προσοχή ενός παίκτη σε βασικά σημεία σε όλη την αποστολή, με τη μεταφορά επιβατών το ταξίδι είναι η αποστολή.

 

STARTING A CAREER

Η Μεταφορά επιβατών είναι μια έντονα ρυθμιζόμενη δραστηριότητα και το πρώτο βήμα σε μια καριέρα του επιδιωκόμενου μεταφορέα είναι η απόκτηση άδειας στα κυβερνητικά γραφεία των διαφόρων ζωνών προσγείωσης από τις οποίες επιθυμείτε να παραλάβετε ή να παραδώσετε επιβάτες. Αν το ποινικό σας μητρώο είναι σαφές και δεν έχετε προηγούμενη εμπειρία στον τομέα αυτό είναι μια γρήγορη και ανώδυνη διαδικασία. Απαιτείται μια επαναλαμβανόμενη αμοιβή για την άδεια, με το ποσό να εξαρτάται από το ποσό της επιβατικής κίνησης που ταξιδεύει μέσω αυτής της ζώνης προσγείωσης. Μεγαλύτερες μεταφορές με αναβαθμίσεις κινητήρων με αποδοτικό καύσιμο και εξαιρετικά εξειδικευμένα πληρώματα επικεντρώνονται σε αυτούς τους κεντρικούς κόμβους κίνησης, οδηγώντας τις τιμές των εισιτηρίων μέχρι το σημείο που ένας παίκτης θα χρειαστεί σημαντική εμπειρία και ένα προηγμένο πλοίο για να ανταγωνιστεί με κέρδος. Οι μικρότεροι και πρώτοι χειριστές τείνουν, συνεπώς, να παραμείνουν σε εκείνες τις ζώνες εκφόρτωσης που δεν έχουν τόσο μεγάλη κίνηση επιβατών. Αυτές οι τοποθεσίες θα διαρκέσουν λίγο περισσότερο για να πουλήσουν μια πτήση, θα υπάρξει μικρή ζήτηση για πτήσεις μεγάλων αποστάσεων οι οποίες είναι συχνά οι πιο κερδοφόρες και οι περισσότεροι από τους ταξιδιώτες θα ενδιαφέρονται μόνο για βασικούς ναύλους χαμηλού κόστους παρά για άνεση κοπής . Ωστόσο, θα υπάρξει επίσης σημαντικά λιγότερος ανταγωνισμός και, κατά συνέπεια, υψηλότερα περιθώρια κέρδους για λιγότερο έμπειρους χειριστές που χρησιμοποιούν λιγότερο αποδοτικά πλοία.

Η μεταφορά επιβατών απαιτεί εξειδικευμένο τύπο πλοίου, όπως το Starliner, το οποίο προσφέρεται σήμερα σε μια έννοια πώλησης. Υπάρχουν τέσσερις κατηγορίες άνεσης – Πούλμαν, Business Class, First Class και Luxury Class – αλλά πολλά πλοία υποστηρίζουν μόνο ένα ή δύο από αυτά. Η χωρητικότητα καυσίμου, η αναλώσιμη χωρητικότητα αποθήκευσης και η αποδοτικότητα του κινητήρα αποτελούν τους πρωταρχικούς καθοριστικούς παράγοντες για το κατά πόσον ένα συγκεκριμένο πλοίο ταξινομείται ως βραχείας ή μεγάλης εμβέλειας. Το Starliner είναι το κορυφαίο της γραμμής – ένα πλοίο μεταφοράς μεγάλης εμβέλειας, Luxury Class, εξοπλισμένο με εκπληκτική χωρητικότητα καθισμάτων, οικονομικά αποδοτικούς κινητήρες, προηγμένο κβαντικό σταθεροποιητή, ώστε να ελαχιστοποιούνται οι ναυτίες που προκαλούνται από κραδασμούς, ιδιωτικές καμπίνες υπνοδωματίου και πολλά άλλα όλη την ενόχληση από ένα εκτεταμένο ταξίδι.

Μόλις επιτευχθεί ένα συμβατό πλοίο και μια άδεια εκμετάλλευσης, ένας παίκτης πρέπει να σταθμεύσει μόνο σε δημόσιο χώρο προσγείωσης και να ξεκινήσει μια σύνδεση με τον τοπικό υπολογιστή πτήσης, προκειμένου να αποκτήσει μια αίσθηση της κυκλοφορίας επιβατών στη συγκεκριμένη θέση. Οι επιθυμητοί προορισμοί εμφανίζονται με τη σειρά της δημοτικότητας, με τον αριθμό των επιβατών που έχουν ταξιδέψει σε αυτό το τοπικό κατά τη διάρκεια της τελευταίας ημέρας και τις μέσες τιμές που κατέβαλαν για κάθε τάξη εισιτηρίων διαθέσιμη ως μέσο αναφοράς.

Οι παίκτες μπορούν να επιλέξουν έναν προορισμό για την πτήση τους, να ορίσουν την τιμή για κάθε κατηγορία εισιτηρίων που προσφέρουν και να καθορίσουν την αναχώρηση και την αναμενόμενη ώρα άφιξης. Η πτήση μπορεί στη συνέχεια να δημοσιευθεί, σε ποιο σημείο οι ταξιδιώτες μπορούν να δουν την πτήση και να αρχίσουν να αγοράζουν εισιτήρια. Ανάλογα με το ποσό της επιβατικής κίνησης που επιδιώκει να ταξιδέψει σε αυτήν την τοποθεσία, οι τιμές που ορίσατε, ο χρόνος αναχώρησης και η διάρκεια της πτήσης, ο αριθμός των ανταγωνιστικών πτήσεων και η φήμη σας, οι ταξιδιώτες μπορούν να ξεκινούν την έξοδο από το Τελωνείο και να επιβιβαστούν στο σκάφος σας ή πλημμύρα.

Ο πιλότος του πλοίου λαμβάνει ανατροφοδότηση σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τον αριθμό των εισιτηρίων που έχουν πωληθεί από το διαθέσιμο απόθεμα και μπορεί ανά πάσα στιγμή να αλλάξει την τιμή των απωλεσθέντων εισιτηρίων. Ο πιλότος μπορεί να τερματίσει πρόωρα το εισιτήριο, αλλά δεν μπορεί να τροποποιήσει τους χρόνους αναχώρησης ή άφιξης χωρίς να ακυρώσει την πτήση εξ ολοκλήρου, κάτι που δεν θα γινόταν δεκτό από τους επιβάτες που είχαν ήδη αγοράσει εισιτήριο. Δεν θα πωλούνται επιπλέον εισιτήρια πέρα ​​από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης.

Η πραγματική δουλειά ξεκινά όταν ο πιλότος αποφασίσει να αποχωρήσει και συνεχίζει συνεχώς έως ότου καταθέσουν τους επιβάτες στον επιθυμητό προορισμό τους.

REPUTATION

Για να μεταφέρετε έναν άλλο χαρακτήρα είναι να τους τοποθετήσετε την εμπιστοσύνη τους σε εσάς και ως εκ τούτου το πιο σημαντικό επιχειρηματικό σας απόθεμα είναι η φήμη σας. Επιτρέψτε σε αυτό να σβήσει και θα είναι ένας μακρύς, σκληρός δρόμος για να ανακτήσει την εμπιστοσύνη και την επιχειρηματικότητα της κοινότητας. Η φήμη επηρεάζει άμεσα δύο πράγματα: αν η άδεια λειτουργίας σας ανακαλείται προσωρινά ή όχι και πόσο μια έκπτωση πρέπει να υποφέρετε ή να κερδίζετε όταν συναγωνίζεστε με άλλους και προσφέροντας ένα κατά τα άλλα ίσο επίπεδο υπηρεσίας.

Η φήμη μετράται με βάση το πόσο καλά μεταφέρονται οι ταξιδιώτες στον προορισμό τους και το συνολικό επίπεδο ικανοποίησης των παικτών με την πτήση. Ενώ η πρώτη είναι πολύ απλή, η τελευταία περιλαμβάνει την αξιολόγηση πολλών διαφορετικών συνιστωσών.

Κάθε επιβάτης παρακολουθεί την εμπειρία πτήσεων τους με διάφορους τρόπους και η τάξη των εισιτηρίων επηρεάζει άμεσα τον τρόπο με τον οποίο συγχωρούν την αξιολόγησή τους. Ενώ οι υψηλότεροι ναύλοι που μπορούν να χρεωθούν για την First Class μπορεί να φαίνονται πολύ ελκυστικοί, αντιμετωπίζοντας επαρκώς την αυξημένη δυσκολία ικανοποίησης ενός πιο απαιτητικού πελατολογίου, θα απαιτούν πολύ περισσότερα από την απλή αγορά ενός πλοίου που προσφέρει την επιθυμητή άνεση και ανέσεις. Οι ταξιδιώτες που αγοράζουν τις κατηγορίες θέσεων υψηλότερης κατηγορίας αναμένουν ανώτερη εξυπηρέτηση, τρόφιμα και ποτά υψηλότερης ποιότητας, μεγαλύτερη ποικιλία προσφορών ψυχαγωγίας, άμεση ιατρική περίθαλψη και καλύτερη πρόσβαση στις εγκαταστάσεις του πλοίου. Πόσο καλά ικανοποιούνται αυτές οι προσδοκίες θα καθορίσει τελικά πώς η φήμη ενός παίκτη στον τομέα της μεταφοράς επιβατών εξελίσσεται με την πάροδο του χρόνου.

ICES

Το ICES – είναι ακρόνυμο για το σύστημα πληροφοριών, επικοινωνίας και ψυχαγωγίας (Information, Communication, and Entertainment System)- είναι το κεντρικό κομμάτι του υπολογιστή της πτήσης ενός επιβάτη. Τους επιτρέπει να κάνουν πράγματα όπως φαγητό και ποτά και να ασχολούνται με διάφορες μορφές ψυχαγωγίας. Κάθε κάθισμα σε πτήση μεταφοράς επιβατών είναι εφοδιασμένο με ολογραφικό προβολέα στην οροφή πάνω και προς τα εμπρός που είναι δεμένη με μια λεπίδα ICES στην αίθουσα υλικού στο πίσω μέρος κάθε πλοίου. Αυτές οι συσκευές θα αποτυγχάνουν σε ορισμένες περιπτώσεις και σε τέτοιες περιπτώσεις είναι εξαιρετικά σημαντικό να επιλυθεί γρήγορα το πρόβλημα με δεδομένο τον τρόπο με τον οποίο αυτό εμφανώς επηρεάζει την απόλαυση ενός επιβάτη από μια πτήση.

Τα πτερύγια του ICES ενδέχεται να αποτύχουν για διάφορους λόγους και το καθένα απαιτεί μια συγκεκριμένη διαδικασία επίλυσης. Οι καμένες μονάδες απλά εκτοξεύονται και αντικαθίστανται με ένα άλλο, υποθέτοντας ότι ο παίκτης είχε την πρόνοια να αποκαταστήσει το πλοίο πριν από την αναχώρηση. Η υπερβολική ραδιοφωνική παρεμβολή μπορεί να αποτρέψει τη δημιουργία ενός σταθερού συνδέσμου δεδομένων επικοινωνίας, η οποία με τη σειρά του μπορεί να αντιμετωπιστεί μέσω ενός παίκτη που ταιριάζει γρήγορα σε ένα σύνολο δυαδικών φίλτρων σε έναν δεκαεξαδικό κωδικό κατάστασης πριν από τη συχνότητα παρεμβολής και την αλλαγή του κωδικού κατάστασης αλλαγής. Η επαναβαθμονόμηση ενός μη ευθυγραμμισμένου επεξεργαστή ήχου μπορεί να επιτευχθεί με τη συμπίεση μιας σειράς από οκτώ κουμπιά που σχετίζονται με μουσικές νότες για να ταιριάζει με μια δοκιμαστική μελωδία, το μήκος της οποίας υπαγορεύεται από την έκταση της αποτυχίας. Η προσεκτική συγκόλληση μιας χαλαρής σύνδεσης – ενώ διασφαλίζεται ότι η κύρια πλακέτα κυκλωμάτων δεν είναι κατεστραμμένη στη διαδικασία – μπορεί να αποκαταστήσει τις βλάβες των επαφών.

 

THE MIXMASTER

Ένα από τα πιο συνηθισμένα αιτήματα παροχής υπηρεσιών είναι ένα αναμιγμένο ποτό. Οι επιβάτες κλείνουν τη σειρά τους μέσω του ICES, το οποίο μεταδίδει αμέσως αυτές τις πληροφορίες στο MixMaster που σχετίζεται με αυτό το συγκεκριμένο τμήμα.

Το MixMaster συνδέεται με οκτώ διαφορετικά ποτά και έχει περιστρεφόμενη σετ ακροφυσίων. Πατώντας ένα από τα οκτώ αντίστοιχα κουμπιά, το αντίστοιχο ποτό διανέμεται μέχρι να απελευθερωθεί το κουμπί. Παράλληλα με το κάθισμα του επιβάτη που διέταξε το ποτό και τον χρόνο που απομένει πριν αρχίσει να χρεώνεται μια ποινή φήμης είναι ο τύπος για το επιθυμητό σκεύασμα. Ένας τύπος όπως 1-1-4-8 θα έδειχνε ότι απαιτούνται δύο μέρη ροφήματος 1, ένα μέρος ροφήματος 4 και ένα μέρος ροφήματος 8. Η ποιότητα του ποτού – που εμφανίζεται στο MixMaster – καθορίζεται από το πόσο ακριβή ήταν η κατανομή των μερίδων. Αν ο παίκτης δεν είναι ευχαριστημένος με την ποιότητα του ποτού, μπορεί απλά να πιέσει ένα κλειδί για να το απορρίψει και να ξεκινήσει εκ νέου, αλλά τα πλοία φέρουν μια περιορισμένη προσφορά ποτών, οπότε αυτή η τακτική πρέπει να χρησιμοποιείται με φειδώ. Με την αποδοχή ενός ποτού, μετακινείται σε έναν μεταφορικό ιμάντα στο πλάι. Έτσι, οι παίκτες μπορούν να ετοιμάσουν πολλά ποτά στη σειρά και στη συνέχεια να τα μεταφέρουν, ή ένας παίκτης μπορεί να αναμειγνύει τα ποτά και ένας άλλος μπορεί να επικεντρωθεί στο να τους πάρει εκεί όπου ανήκουν.

Ενώ ένας επιβάτης στο Coach θα ήταν αρκετά συγχωρετικός όσον αφορά τους αργούς χρόνους παράδοσης και την κακή ποιότητα του μείγματος, οι ταξιδιώτες στην Business Class και επάνω θα περίμεναν πολύ περισσότερα και η επανειλημμένη απογοήτευσή τους θα είχε αρνητικές επιπτώσεις στη γνώμη τους για την πτήση και τελικά τη φήμη του παίκτη.

CUSTOMIZATION AND UPGRADES

Τα πλοία μεταφοράς επιβατών υποστηρίζουν σημαντικό αριθμό πιθανών αναβαθμίσεων, συμπεριλαμβανομένων κινητήρων με μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου, μεγαλύτερες δεξαμενές καυσίμων, πρόσθετο αποθηκευτικό χώρο για αναλώσιμα και ανταλλακτικά, κβαντικοί σταθεροποιητές που μπορούν να μειώσουν τη δυνατότητα να προκαλέσουν ναυτία σε ευαίσθητους επιβάτες όταν ταξιδεύουν σε ακραίες ταχύτητες , και άλλα πράγματα ενός “πιο παραδοσιακού” χαρακτήρα αναβάθμισης.

Ωστόσο, πολλές πτυχές της διαδικασίας προσαρμογής είναι πολύ λεπτότερες και θα απαιτούν περισσότερο χρόνο και προσπάθεια εκ μέρους του παίκτη από το άνοιγμα του βιβλιαρίου επιταγών.

Ο MixMaster, για παράδειγμα, προσεγγίζει μια σειρά από ποτά για να διαμορφώσει τα ποτά του, αλλά η ποιότητα κάθε μεμονωμένου εξαρτήματος εξαρτάται από την πηγή του. Ανανεώστε τις προμήθειές σας σε μια πόλη που είναι γνωστή περισσότερο για τη βιομηχανική παραγωγή από τα λεπτές λύσεις και οι πιο απαιτητικοί επιβάτες σίγουρα θα παρατηρήσουν – ανεξάρτητα από το αν τα κατατάξατε όλα τέλεια – και να το λάβετε αυτό υπόψη κατά τον καθορισμό του συνολικού επιπέδου ικανοποίησης από την πτήση σας, επηρεάστε τη φήμη σας.

Πηγαίνετε το επιπλέον μίλι και αγοράζετε τα ποτά σας σε ένα σκοτεινό φεγγάρι από την πεπατημένη διαδρομή – η οποία μπορεί να διαρκέσει λίγο περισσότερο και να κοστίσει λίγο περισσότερο – και θα διαπιστώσετε ότι είναι λίγο πιο εύκολο να διατηρήσετε μια φήμη στερλίνα, δεδομένου του εκστασιασμού των επιβατών σας θα είναι στα ποτά υψηλής ποιότητας που εξυπηρετείτε κατά την πτήση.

Οι ταινίες είναι ακόμα πιο διακριτικές. Κάθε μεταφορά επιβατών έχει ένα MovieBank στο χώρο του υλικού – δίπλα στις λεπίδες ICES – που μπορεί να αποθηκεύσει σταθερό αριθμό ταινιών και τις καθιστά διαθέσιμες στους επιβάτες μέσω του προβολέα ICES. Οι ταινίες ταξινομούνται είτε ως κλασσικές είτε ως μοντέρνες, και όλες έχουν μια βαθμολογία δημοφιλών που δείχνει πόσο ελκυστική είναι για τους ταξιδιώτες ως επιλογή διασκέδασης. Η δημοτικότητα μιας σύγχρονης ταινίας μειώνεται με την πάροδο του χρόνου, έτσι ώστε η εξάρτηση από αυτά σημαίνει συνεχή αναζήτηση νέων εκδόσεων και ενημέρωση της βιβλιοθήκης σας. Οι κλασικές ταινίες διατηρούν τη δημοτικότητά τους σε διαχρονικότητα, αλλά η εύρεση ενός εξαιρετικά δημοφιλούς είναι πολύ πιο δύσκολο.

Οι επιβάτες θεωρούν ότι η συνολική αξία δημοτικότητας μιας κινηματογραφικής βιβλιοθήκης – καθώς και το ποσοστό της πτήσης για το οποίο είχαν πρόσβαση σε αυτήν, καθώς η δυσλειτουργία της συσκευής ICES μπορεί να εξαλείψει πλήρως τα οφέλη μιας στερεάς βιβλιοθήκης κινηματογράφων – για τον υπολογισμό του πόσο ευχαριστημένοι ήταν το συνολικό επίπεδο επιλογών ψυχαγωγίας στην πτήση.

MEDICAL DIAGNOSIS AND TREATMENT

Ένας από τους πιο απαιτητικούς τομείς της μεταφοράς επιβατών είναι η αντιμετώπιση ασθενειών. Υπάρχει μια ευρεία ποικιλία δυνητικών ασθενειών που μπορεί να αντιμετωπίσει ένας επιβάτης, και ο καθένας έχει το δικό του συγκεκριμένο σύνολο συμπτωμάτων. Η προσεκτική παρακολούθηση της συμπεριφοράς του επιβάτη – για να διαπιστωθεί αν ένας βήχας συνοδεύεται από σοβαρούς θωρακικούς πόρους και δύσπνοια, αν η ημικρανία συνοδεύεται από αποστροφή στο φως, αν ο πονόλαιμος συνοδεύεται από κνησμό – παρέχουν σημαντικές ενδείξεις ως προς την αιτία της θλίψης. Επειδή τα συμπτώματα θα αποκαλυφθούν μόνο σταδιακά μόνο σε μια χρονική περίοδο, οι καλύτεροι παίκτες θα πρέπει να γίνουν ειδικοί στο να παρακολουθούν έναν ύποπτο ή δύο επιβάτες ενώ συνεχίζουν να εκπληρώνουν τις υπόλοιπες ευθύνες τους. Ένας υπολογιστής επί του σκάφους επιτρέπει την ταυτοποίηση των συμπτωμάτων και την αναγνώριση συμβατών ασθενειών, αλλά η ταχύτερη διάγνωση – με την εκμάθηση των ενδεικτικών σημείων τουλάχιστον των πιο κοινών ασθενειών – είναι επιτακτική ανάγκη για όσους επιθυμούν να επιτύχουν υπερτιμητική φήμη αντιμετωπίζοντας καταστάσεις όπως το συντομότερο δυνατόν.

Κάθε πλοίο μεταφοράς επιβατών είναι εφοδιασμένο με τουλάχιστον έναν ιατρικό πίνακα που περιέχει κάποιο βασικό διαγνωστικό εξοπλισμό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον προσδιορισμό της αιτίας ορισμένων παθήσεων. Περιέχει επίσης μια σειρά από διαφορετικές θεραπείες, μία από τις οποίες θα αντιμετωπίσει ή τουλάχιστον θα ανακουφίσει κάθε ασθένεια που μπορεί να αντιμετωπιστεί. Πρέπει να ληφθεί μέριμνα, ωστόσο, ότι η συνταγή ενός λάθους φαρμάκου σε έναν επιβάτη μπορεί να επιδεινώσει την κατάσταση ή ακόμα και να προκαλέσει θάνατο.

Οι ασθένειες μπορούν να μεταδώσουν τα αποτελέσματά τους σε μια καμπίνα μέσω δύο βασικών μηχανισμών – Φόβος και Επακόλουθος. Ο φόβος αντιπροσωπεύει την ανησυχία και την ανησυχία ότι ένας υγιής επιβάτης κοντά σε έναν άλλο που φαίνεται άρρωστος θα βιώσει και τα αποτελέσματά του είναι άμεσα ανάλογα με την ένταση των ορατών συμπτωμάτων. Οι φοβισμένοι επιβάτες συχνά γυρίζουν και κοιτάζουν προς τον ταξιδιώτη που τους απασχολεί και η εμπειρία τους θα συνεχίσει να προσδίδει ποινή στη φήμη του πλοιοκτήτη για όσο διάστημα η κατάσταση παραμένει. Το Contagion, από την άλλη πλευρά, αντιπροσωπεύει την πραγματική εξάπλωση της νόσου και εφαρμόζεται μόνο σε ορισμένες ασθένειες. Η αργή ή λανθασμένη διάγνωση ενός σοβαρού προβλήματος μπορεί γρήγορα να ξεφύγει από τον έλεγχο, δημιουργώντας μια καμπίνα γεμάτη από ενδιαφερόμενους επιβάτες ή, ακόμη χειρότερα, μια επιδημία πλήρους εμφύσησης που θα είχε ως αποτέλεσμα την αναστολή της άδειας μεταφοράς ενός παίκτη για μια χρονική περίοδο.

FLIGHT ATTENDANTS

Τα πλοία μεταφοράς επιβατών έρχονται σε μια ευρεία ποικιλία διαμορφώσεων, με τους δύο πρωταρχικούς παράγοντες διαφοροποίησης να είναι οι κατηγορίες των εισιτηρίων που υποστηρίζονται και ο αριθμός των θέσεων. Ένας και μόνο έμπειρος παίκτης μπορεί να χειριστεί ένα πλοίο με 20-30 θέσεις μόνο του, αλλά εάν θέλει να αποφοιτήσει στα μεγαλύτερα και πιο αποδοτικά πλοία που κυριαρχούν στις πιο πολυσύχναστες και πιο κερδοφόρες διαδρομές, θα χρειαστούν κάποια βοήθεια εάν το επιθυμούν διατηρούν την φήμη τους ανέπαφη. Προς το σκοπό αυτό, οι παίκτες μπορούν πάντα να προσκαλούν τους φίλους τους σε μια πτήση για να βοηθήσουν, αποφασίζοντας μεταξύ τους τον καλύτερο τρόπο για να χωρίσουν τις διάφορες ευθύνες.

Σε κάποιο σημείο, όμως, οι περισσότεροι παίκτες θα προσπαθήσουν να συμπληρώσουν τη λειτουργία τους με έναν ή περισσότερους χαρακτήρες που δεν είναι παίκτες, αν και μόνο για να επιτρέψουν στον παίκτη να επικεντρωθεί σε εκείνα τα καθήκοντα που βρίσκουν πιο ενδιαφέροντα ή πού πραγματικά αριστεύουν. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω της μετακίνησης σε έναν από τους σταθμούς προσλήψεων που κατοικούν μεγαλύτερες πόλεις. Αυτές οι επιχειρήσεις περιέχουν πληροφορίες προφίλ για μεγάλο αριθμό υποψηφίων θέσεων εργασίας και μπορούν να ταξινομήσουν τη βάση δεδομένων προσωπικού τους σύμφωνα με την επιθυμητή εργασία. Κάθε υποψήφιος έχει το δικό του μοναδικό συνδυασμό δεξιοτήτων και γνώσεων, με τους πιο ικανούς διαχειριστές και αεροσυνοδούς να έχουν υψηλότερο μηνιαίο μισθό.

Μόλις προσληφθεί, ένας υπάλληλος πτήσης παραμένει στην υπηρεσία – και στη μισθοδοσία – ενός παίκτη έως ότου απολυθούν. Παραμένουν περιορισμένοι στην πόλη στην οποία μισθώθηκαν μέχρι να μεταφερθούν αλλού από τον παίκτη και μπορούν να κληθούν στο πλοίο ενός παίκτη ανά πάσα στιγμή πριν από την αναχώρηση. Μπορούν να κατευθύνονται για να επικεντρωθούν μόνο σε ένα συγκεκριμένο τμήμα ενός πλοίου, και εάν αυτό επιθυμεί να επικεντρωθεί μόνο σε ορισμένες πτυχές της εργασίας. Αφού τοποθετηθούν σε μια περιοχή, αρχίζουν αυτόματα να αντιμετωπίζουν τις απαιτήσεις των επιβατών.

TOUCHING DOWN

Κατά την άφιξη στον προβλεπόμενο προορισμό, ο χειριστής πρέπει να δώσει στους επιβάτες ένα σαφές μήνυμα από το θάλαμο διακυβέρνησης προκειμένου να ξεκινήσουν να βγαίνουν από το πλοίο. Αμέσως μετά την αναχώρηση, κάθε επιβάτης θα καθορίσει πόσο ικανοποιημένοι ήταν με το συνολικό ταξίδι και, συνεπώς, πώς πρέπει να επηρεαστεί η φήμη του ιδιοκτήτη του πλοίου.

Ένας πιλότος μπορεί να εξαναγκάσει τους επιβάτες από το πλοίο τους πρόωρα – σε οποιαδήποτε δημόσια ζώνη προσγείωσης – αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις οι επιβάτες θα αγνοήσουν οποιαδήποτε εμπειρία που είχαν ενώ ήταν επί του σκάφους και αντ ‘αυτού θα συνεισέφεραν τη χαμηλότερη δυνατή βαθμολογία ικανοποίησης. Για μεγαλύτερες μεταφορές, μία ή δύο πρώιμες εκτοξεύσεις μπορούν εύκολα να προκαλέσουν αναστολή άδειας.

Μόλις οι επιβάτες έχουν εξέλθει από το πλοίο, ο πιλότος είναι ελεύθερος να υποβάλει νέο σχέδιο πτήσης στον υπολογιστή πτήσης. Το σύστημα αυτό επιτρέπει επίσης να αγοραστούν και να φορτωθούν στο κύτος το βασικό υλικό μεταφοράς – τρόφιμα, ποτά, φάρμακα, πλεόνασμα μονάδες ICES κ.λπ., ενώ περιμένετε στην άσφαλτο.

Μέσα σε λίγα λεπτά από την άφιξη, τότε μπορείτε πάλι να προετοιμαστείτε για αναχώρηση. Αυτή είναι η ζωή ως μεταφορέας επιβατών – πάντα σε κίνηση.

πηγή

Filed Under: Design posts Tagged With: design post

Reader Interactions

Comments

  1. mikael white says

    05/04/2020 at 19:53

    Didn’t know where to share this, but I love this game and can’t thank you all for the hard you do! – WeylandCorpPilot

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

All copyrights belong to their respective owners. StarCitizenGR 2014 - 2019