• Skip to primary navigation
  • Skip to content

Starcitizen

Greek Starcitizen fansite

  • Developer post tracker
  • Around The Verse
  • Design posts
You are here: Home / Design posts / WEAPONS MOUNT UPDATES

WEAPONS MOUNT UPDATES

20/01/2018 by turbo Leave a Comment

Απλό για να παιχτεί, δύσκολο να κατακτηθεί: είναι μια ευρέως αποδεκτή φιλοσοφία που αποτελεί τον πυρήνα του σχεδιασμού καλού παιχνιδιού. Και με τα σκάφη του Star Citizen και τα συστατικά τους, είναι μια δήλωση αποστολής.

Ο τελικός στόχος για τον Arena Commander (και, τελικά, για ένα ανθεκτικό σύμπαν) είναι ότι θα είναι εύκολο για έναν παίκτη να πάρει ένα σκάφος, να απογειωθεί στο διάστημα και να απολαύσει την εμπειρία.

Ταυτόχρονα, χτίζουμε ένα σύστημα προσαρμογής που επιτρέπει την σχεδόν άπειρη πολυπλοκότητα και μια σταθερή αίσθηση της εξέλιξης. Δεν χρειάζεται να εντρυφήσετε σε λεπτομέρειες όπως αναρτήσεις όπλων ή την τεχνολογία overclocking … αν και μπορείτε, και το παιχνίδι θα σας ανταμείψει για αυτό.

Η ισορροπία είναι επίσης πολύ σημαντικό ζήτημα σε ένα σενάριο με βάση τις δεξιότητες μάχης, όπως το Arena Commander.

Χρειάζεστε μια εμπειρία με εξέλιξη, οι παίκτες προσπαθούν να κερδίσουν καλύτερο σκάφος, όπλο, ανταμοιβή, παράλληλα με την επιθυμία να μην έχουμε ένα ενιαίο «καλύτερο» φινάλε

. Ο καθένας θα πρέπει να θέλει να συνεχίσει να αναπτύσσει τα πλοία του, αλλά κανείς δεν πρέπει να έχει ποτέ ένα καθολικό πλεονέκτημα για κάτι τέτοιο. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών, έχουμε μελετήσει τα αποτελέσματα πρόωρων εκδοχών του Commander, έχουμε παρατηρήσει τα παιχνίδια, διαβάζοντας τα σχόλια των υποστηρικτών, ακολουθώντας τις ατελείωτες input-type μάχες, και άλλα.

Σαν επόμενο στάδιο στην εξέλιξη της μάχης διαστήματος, στο Star Citizen 1.1, μπορείτε να περιμένετε να δείτε τις αλλαγές σχετικά με το πώς τα όπλα και τα hardpoints θα λειτουργήσουν.

Η ιδέα της εξισορρόπησης αρθρωτού hardpoints είναι στα σχέδια από την αρχή, και με την 1.1 το παρουσιάζουμε στον κόσμο. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ότι οι παίκτες θα έχουν περισσότερες επιλογές στο τι όπλα μπορούν να χρησιμοποιήσουν … αλλά με περισσότερες επιπτώσεις στο gameplay να προκύπτουν από αυτές τις επιλογές.

Γιατί; Η αυξημένη διάκριση των όπλων αποτελεί την καλύτερη δυνατή εμπειρία και ένα σύστημα που ανταμείβει έμπειρους πιλότους για την παραίτηση τους από ορισμένες ανέσεις είναι καλό για την ισορροπία όλων τριγύρω.

Θέλουμε να δούμε παίκτες που αναγκάζονται να πάρουν σημαντικές αποφάσεις για τα loadouts τους σε σχέση με το προσωπικό στυλ παιχνιδιού τους και όχι απλώς να τους ωθεί να πάρουν το «καλύτερο» όπλο ή πύραυλο.

Περιμένετε να δείτε περαιτέρω αλλαγές για αυτή την ισορροπία, όσο και άλλες εκδοχές του μοντέλου πτήσης Arena Commander έρχονται σε online. Για παράδειγμα, η λειτουργικότητα του όπλου θα καθορίζεται όχι μόνο από το μέγεθος, αλλά με πτυχές όπως τις απαιτήσεις ισχύος τους, την ηλεκτρομαγνητική υπογραφή και περισσότερα.

ΜΕΓΕΘΗ ΟΠΛΩΝ

Η πρώτη, πιο απλή αλλαγή σχετίζεται με το μέγεθος του όπλου. Στο παρελθόν, τα όπλα έχουν καθοριστεί από τον τύπο (κατηγορία 1, κατηγορία 2, κλπ) και το μέγεθος (μέγεθος 1, μέγεθος 2.)

Αυτό μας επέτρεψε ένα ορισμένο ποσό ελέγχου επί των loadouts βάση: δεν μπορείς να βάλεις ένα τεράστιο όπλο σε ένα μικρό σκάφος, δεν μπορείτε να βάλετε ένα πύραυλο σε θέση που προορίζεται για όπλο, και ούτω καθεξής. Αλλά αυτό το σύστημα έχει κάποια θέματα, με επικεφαλής ανάμεσά τους το γεγονός ότι εκτός από την σύγχυση που προκαλεί στους νέους πιλότους, δεν έχει φυσικό νόημα. Γιατί ένας πύραυλος είναι κατηγορίας 3 ή ένας πύργος κατηγορίας 4;

Ή ακόμα χειρότερα ορισμένες κατηγορίες όπλων hardpoint ήταν πραγματικά για διαφορετικά μεγέθη του ίδιου τύπου του αντικειμένου – οι κατηγορίες 5, 6 και 7 hardpoints ήταν όλα για διαφορετικού μεγέθους επανδρωμένους πυργίσκους (από τον αστερισμό σε έναν πυργίσκο Capital σκάφους που μπορεί να δείτε σε έναν Bengal Carrier )

Το παλιό σύστημα των κατηγοριών όπλων hardpoint επινοήθηκε πριν εφαρμόσουμε το ίδιο το σύστημα hardpoint στον κώδικα του παιχνιδιού. Το σύστημα που εφαρμόζεται στο παιχνίδι, που ο καθένας χρησιμοποιεί από το την εκδοχή v0.8 του Arena Commander, ονομάζεται σύστημα itemport και ταξινομεί το τι μπορεί να γίνει δεκτό στο port βάση ενός “type” (ένα itemport είναι σε θέση να έχει πολλαπλούς τύπους μπορεί να δεχθεί) και το “μέγεθος”. Κάθε στοιχείο στο παιχνίδι έχει έναν τύπο και μέγεθος στον ορισμό του.

Εάν ο τύπος και το μέγεθος στοιχείου ταιριάζει με αυτά που το itemport μπορεί να δεχτεί, τότε μπορείτε να τοποθετήσετε το αντικείμενο στο σκάφος σας σε εκείνο το itemport. Αυτό είναι καθολικό για όλα τα στοιχεία που μπορείτε να συνδέσετε με το σκάφος σας – και όχι μόνο όπλα και πυργίσκους, αλλά προωθητήρες, σταθμούς παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, δεξαμενές καυσίμων, σαρωτές, ψυγεία, ηλεκτρονικά και ούτω καθεξής. Εσωτερικά δεν υπάρχει καμία Χ κατηγορία όπλου hardpoint, και έτσι ξεκινώντας από σήμερα αποσύρουμε την ξεπερασμένη σύμβαση ονομασίας για τα hardpoints των όπλων!

 

Αντ ‘αυτού θα είναι ένα όπλο Μεγέθους 1 ή ένας μη επανδρωμένος πυργίσκος μεγέθους 3, ή ένας Πυλώνας ή ένας Επανδρωμένος πυργίσκος μεγέθους 4 και ούτω καθεξής.

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΟΠΛΩΝ

 

Έτσι για να διευκρινιστούν όλα τα αντικείμενα και τα itemports (σκεφτείτε αυτό σαν μια υποδοχή στην οποία συνδέετε το αντικείμενο) αυτά καθορίζονται από τρία βασικά κομμάτια πληροφοριών –

1) ΤΥΠΟΣ
2) ΜΕΓΕΘΟΣ
3) ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (PIPES)

Έχουμε μιλήσει για την έννοια των Συνδέσεων πριν – αυτές είναι οι συνδέσεις μεταξύ των αντικειμένων και του σκάφους που μεταφέρει πράγματα όπως θερμότητα, δεδομένα, ισχύς, καύσιμα και ούτω καθεξής.

Έτσι, για να είναι ένα στοιχείο συμβατό με ένα itemport εκτός από το μέγεθος και τον τύπο που χρειάζονται για να ταιριάζει πρέπει να ταιριάζει και η σύνδεση – έτσι εάν ένας πυργίσκος έχει μια είσοδο για “Ισχύ” και “Δεδομένα” (ας πούμε για αυτόματη στόχευση) και μια έξοδο για την “Θερμότητα”, το itemport θα πρέπει επίσης να έχει hookups και για αυτές τις τρεις συνδέσεις.

Ένα άλλο ενδιαφέρον σημείο είναι ότι προχωρώντας, η τιμή μεγέθους για όλα τα όπλα θα είναι ομοιόμορφη, και κλιμακούμενη σε κάθε σκάφος στο γαλαξία.

Το νέο σύστημα θα χειρίζεται τα πάντα, από το μικρότερο δυνατό όπλο, Μέγεθος 1 (1 μέτρο) στο μεγαλύτερο, μέγεθος 10 (40 μέτρα) και μας δίνει πολύ περισσότερο χώρο για να αναβαθμίσουμε μεταξύ του Merlin και του Bengal. Το σύστημα είναι επίσης επεκτάσιμο. Αν χρειαστεί ποτέ ένα όπλο που είναι μήκους άνω των σαράντα μέτρων, έχουμε τη δυνατότητα να το δημιουργήσει στο Star Citizen!

Η απλή αναδιοργάνωση των μεγεθών των όπλων είναι περισσότερο από μια εσωτερική αλλαγή. Οι παίκτες θα λάβουν γνώση αυτού και ενοποιεί τη γλώσσα και κάνει τα πράγματα πιο εύκολα αντιληπτά, αλλά αυτό δεν επηρεάζει άμεσα το gameplay.
Αυτό που αλλάζει είναι το πώς ρυθμίζετε τα loadouts σας. Είναι οι αλλαγές που κάνουμε με τα itemports των όπλων των σκαφών για το 1.1.

Αλλάζουμε περισσότερο τα itemports των όπλων από μέγεθος 2 και πάνω για να είναι σε θέση να δεχτούν ένα όπλο ή έναν μη επανδρωμένο πυργίσκο ( που μερικές φορές ονομάζεται gimbal).

Δεν θα είναι όλα τα itemports των όπλων Μεγέθους 2+ έτσι, είτε λόγω των απαιτήσεων Συνδέσεων (Pipes) είτε βάση λογικής (ένα σταθερό όπλο μεγέθους 3 ενσωματωμένο στη μύτη ενός διαστημοπλοίου, δεν θα ήταν κατάλληλο για έναν πυργίσκο) αλλά οι περισσότεροι θα είναι.

Κάθε χρήστης joystick πιθανόν να πεί, “Ωχ όχι! Ακόμη πιο αρθρωτά όπλα  “καθώς διαβάζουν αυτό … Αλλά εδώ είναι που έρχεται η ισορροπία!

Όταν τοποθετείτε έναν πυργίσκο / Gimbal σε ένα itemport, το μέγεθος (η) του όπλου του μειώνεται. Έτσι, αν τοποθετήσετε ένα Gimbal μεγέθους 2 στο itemport όπλου μεγέθους 2, το itemport του όπλου στον Gimbal μπορεί να είναι μόνο μεγέθους 1.

Ο κανόνας σχετικά με τα μεγέθη για τα δευτερεύοντα itemports (αυτά είναι itemports σε ένα στοιχείο συνδεδεμένο σε μια άλλη θύρα αντικειμένου) είναι ότι πρέπει τουλάχιστον να πέσει ένα μέγεθος. Έτσι, μπορείτε να συνδέσετε μόνο ένα στοιχείο μεγέθους 1 σε ένα στοιχείο μεγέθους 2 και ούτω καθεξής.

Στην περίπτωση των πυργίσκων αυτό είναι αθροιστικό, οπότε αν έχετε ένα πυργίσκο μεγέθους 3 θα μπορούσε να τοποθετηθούν δυο όπλα μεγέθους 1 ή ένα όπλο μεγέθους 2 (σημειώστε ότι αυτό δεν σημαίνει ότι έχετε την επιλογή για κάθε πυργίσκο, αλλά περισσότερο ότι μπορεί να έχετε η επιλογή της αγοράς ενός πυργίσκο μεγέθους 3 με δύο itemports όπλων μεγέθους 1 ή ένα πυργίσκο μεγέθους 3 με ένα itemport όπλου μεγέθους 2.)

Ένας επανδρωμένος πυργίσκος χάνει ένα ακόμη σημείο Μεγέθους. Έτσι, ο μικρότερος Επανδρωμένος πυργίσκος θα μπορούσε να είναι μεγέθους 3 και θα έχει ένα itemport όπλου μεγέθους 1). Οι επανδρωμένοι Πυργίσκοι στο Retaliator είναι μεγέθους 4, επιτρέποντας 2 όπλα μεγέθους 1 σε κάθε πυργίσκο.

Έτσι, έχετε μια επιλογή: να τοποθετήσετε ένα μεγαλύτερο, πιο ισχυρό όπλο ή να τοποθετήσει ένα μικρότερο όπλο που έχει μεγαλύτερο έλεγχο της ακρίβειας / βολής.

Οι παίκτες με Joystick πιθανότατα θα κολλήσουν περισσότερο με σταθερά όπλα και να έχουν μεγαλύτερη δύναμη βολής, καθώς είναι πιο εύκολο για αυτούς ο ελιγμός των σκαφών τους για να ρίξουν το σφαιρίδιό τους στο στόχο, ενώ ένας χρήστης του ποντικιού μπορεί να επιλέξει αρθρωτό όπλο, λόγω της ακρίβειας στόχευσης με το ποντίκι, αλλά θα χάσει τη δύναμη κρούσης ενός μεγαλύτερου όπλου.

Αυτά δεν είναι τα μόνα όρια που θα χρησιμοποιήσουμε για να εξισορροπήσουμε τα όπλα στο Star Citizen! Πράγματα όπως η Ισχύς και τα Δεδομένα απαιτούνται για τους πυργίσκους (turrets) και αποτελούν παράγοντα σε συνολικές ανάγκες του σκάφους σας.

Μπορεί να μην έχετε αρκετούς CPU cycles στον υπολογιστή του σκάφους για να τρέξετε τον υπολογιστή στόχευσης και τέσσερα αρθρωτά όπλα! Θα μπορούσαν να υπάρξουν itemports όπλων που σας επιτρέπουν να τοποθετήσετε ένα όπλο, έναν πύραυλο Rack ή έναν πυργίσκο. Με αυτήν την αυξημένη προσαρμογή έρχονται μεγαλύτερες επιλογές και αυξημένες ανταλλαγές!

Είναι ένα περίπλοκο σύστημα, αλλά όλες αυτές οι παράμετροι μας επιτρέπουν να συντονίσουμε τα σκάφη προς ένα συγκεκριμένο σκοπό, ενώ εξακολουθούν να επιτρέπουν στους παίκτες να παραποιούν το σκοπό αυτό για χάρη των δικών τους στόχων.

Θέλουμε οι παίκτες που χρησιμοποιούν την επιδεξιότητα τους να έχουν το καλύτερο πλεονέκτημα σε σχέση με τα όπλα. Εάν είστε ένας ελεύθερος σκοπευτής, θα πρέπει να ανταμείβεστε για την επιλογή σταθερών όπλων.

Εάν επιλέξετε τοποθετήσεις πυργίσκων, θα είναι ευκολότερο χρόνο πετύχετε το στόχο σας … αλλά τα όπλα σας δεν θα προκαλέσουν τόσο μεγάλη ζημιά όπως ένα ισοδύναμο σταθερό σύνολο.

ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΘΟΝΕΣ

Γνωρίζουμε ότι πολλοί υποστηρικτές είναι περίεργοι για περισσότερα από το πως ακριβώς λειτουργούν τα πράγματα στο Star Citizen. Θέλουν να ξέρουν γιατί λειτουργούν. Αυτό που ακολουθεί είναι μια πιο λεπτομερής βουτιά στο background και πιο λεπτομερείς απαιτήσεις του ενημερωμένου συστήματος όπλων.

Το Μέγεθος Όπλου έχει αναδημιουργηθεί για να συσχετίζεται με τον όγκο, ο οποίος κλιμακώνεται μέσω ενός συντελεστή μείωσης – μέχρι τη στιγμή που θα έχετε φτάσει στην κλίμακα του Capital ship, τα άλματα μεταξύ των μεγεθών είναι τεράστια, αλλά θα πρέπει να γίνει σαφής διάκριση μεταξύ ενός Μεγέθους 1 (0,25 m ^ 3 ) και ενός Μεγέθους 2 (0,73 ^ 3). Ότι το μέγεθος 10, Ένα επιβλητικό 1394.5m ^ 3! Ο Όγκος είναι παράξενος.

Ο λόγος που συσχετίζεται με τον όγκο είναι να δίνει στους καλλιτέχνες μας την ελευθερία να καθορίσουν τα όπλα με τις δικές τους ξεχωριστές μορφές, εξακολουθώντας να εγγυάται ότι τα όπλα του ίδιου μεγέθους θα ταιριάζουν πάντα.

Τώρα που η άπειρη πολυπλοκότητα έχει προστεθεί σε αυτά τα όπλα (ο όγκος διατηρείται μέσω δεικτών, προσαρμοσμένων στο 7: 1 και 2: 1 – αλλά υπάρχει ακόμα κάθε αριθμός ενδιάμεσα), το σύστημα επιστρέφει στην λογική συζητώντας με τους καλλιτέχνες και απαριθμώντας τις ακριβείς αναλογίες που ισχύουν για κάθε τύπο όπλου, παρέχοντας στα όπλα αυτά μια ιδιαίτερη προσωπικότητα και προφίλ για να βοηθήσουμε την οπτική αναγνώριση.

Στα νέα σχέδια όπλου παρέχεται έτσι ένα μέγεθος και αναλογία, καθορίζοντας ένα ακριβές πλαίσιο οριοθέτησης εντός της οποίας θα δημιουργηθούν τα απίθανα γραφικά που ορίζουν αυτά τα στοιχεία.

Οι τοποθετήσεις όπλων κλιμακώνονται αναλόγως. Με την προσάρτηση προσώπων στα όπλα να είναι εγγυημένα ενός ορισμένου μεγέθους, μπορούμε πάντα να είστε βέβαιοι ότι το όπλο θα εμφανίζεται σωστά όταν τοποθετείται. Δεδομένου ότι όλες οι σχετικές εικόνες είναι τώρα ενωμένες, όλες οι σωστού μεγέθους τοποθετήσεις μπορούν να τοποθετηθούν σε hardpoints που δέχονται αυτό το μέγεθος – σταθερά, gimbal, επανδρωμένοι πυργίσκοι, rocket pods, πύραυλοι rack, δοχεία καυσίμων, κ.λπ.

Φυσικά, αυτός δεν είναι ο τρόπος που φτιάχνονται τα σκάφη πραγματικά. Στο ακραίο παράδειγμα, ένα δοχείο καυσίμου είναι αρκετά άχρηστο χωρίς μια σύνδεση καυσίμου να συνδέεται με αυτό το hardpoint, και ένας επανδρωμένος πυργίσκος δεν θα καταφέρει πολλά χωρίς ένα κάθισμα στη διάθεσή του για έναν άνθρωπο. Δεδομένου ότι το hardpoint ακόμα καθορίζει τους περιορισμούς υψηλού επιπέδου, τα σκάφη μπορούν ακόμα να είναι ισορροπημένα μεμονωμένα, χωρίς να ανακατεύονται πάρα πολύ με το οικοσύστημα των στοιχείων.

Και πάλι, αυτά τα hardpoints και οι αναρτήσεις έχουν όρια στην απόδοσή τους – αυξημένους περιορισμούς μάζας εις βάρος της ταχύτητας gimbal, για παράδειγμα.

Ιδιαίτερα σε μεγαλύτερα μεγέθη, η μάζα αρχίζει να είναι μια πραγματική πράξη εξισορρόπησης, όταν προσπαθείτε να σύρετε μεγάλη δύναμη πυρός σε όλο το σύμπαν. Μερικά hardpoints δεν θα είναι σε θέση να αποδεχθούν ορισμένες αναρτήσεις, λόγω της φύσης τους – ένα σταθερό όπλο ενσωματωμένο στο κύτος του πλοίου το οποίο δεν θα είναι swappable με ένα gimbal, χωρίς να έχει σημασία πόσο πολύ λένε οι αριθμοί ότι ταιριάζει.

Τελικά, για να πάρετε τα μέγιστα από το σκάφος σας θα πρέπει να κατανοήσετε το σκάφος σας, και να βρείτε το στυλ πτήσης που ταιριάζει.

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Θα αρχίσετε να βλέπετε αυτό το σύστημα σε θέση με το Arena Commander 1.1. Στην πραγματικότητα, οι αναρτήσεις gimbaled όπλων θα είναι διαθέσιμες για τους υποστηρικτές στο Voyager Direct και τα ηλεκτρονικά καταστήματα πρόσβασης σύντομα.

Δεν είναι το πλήρες σύστημα σήμερα, αλλά είναι μια καλή ένδειξη για το έργο που σκοπεύουμε να παρουσιάσουμε. Κάποια από αυτά είναι ακόμη στο στάδιο της επεξεργασίας (το συμβιβαστικό σχέδιο μεταξύ τοποθέτησης ενός όπλου ή ενός πυραύλου, για παράδειγμα), αλλά σηματοδοτεί την αρχή ενός ενιαίου συστήματος για όπλα και βάσεις σε όλα τα σκάφη στο παιχνίδι.

Με αυτά τα θεμέλια, μπορούμε να προχωρήσουμε σε κάποια από τα βαθύτερα σχέδια που προγραμματίζονται. Μοναδικοί στόχοι συμπεριφορών, όπως η απομακρυσμένη πρόσβαση ή λύσεις σημείου άμυνας, εξαρτήματα που αυξάνουν την απόδοση των όπλων, ή που μεταβάλλουν τα αποτελέσματά τους, ανασυρόμενη αναρτήσεις που χάνονται μέσα στο κύτος του σκάφους.

Αυτό θα πάρει κάποιο χρόνο για να συγκεντρώσουμε όλα αυτά τα διακριτά στοιχεία κάτω από μία στέγη, αλλά αυτό θα φέρει ένα εντελώς νέο επίπεδο ουσιαστικής επιλογής για τα loadouts των όπλων.

Filed Under: Design posts Tagged With: design post, WEAPONS UPDATES

Reader Interactions

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

All copyrights belong to their respective owners. StarCitizenGR 2014 - 2019